Tiedote: Kansanedustaja Jutta Urpilainen Keski-Pohjanmaalla

09. toukokuuta 2018

Kansanedustaja Jutta Urpilaisen kuntakiertue jatkuu perjantaina 11.5. ja maanantaina 14.5. Keski-Pohjanmaalla. Kansanedustaja Urpilainen kiertää Vaasan vaalipiirin 40 kuntaa joka vuosi kuntakiertueellaan. Perjantaina Urpilainen vierailee Lestijärvellä, Toholammilla ja Kannuksessa. Maanantaina Urpilainen vierailee Perhossa, Halsualla, Vetelissä ja Kaustisella. Kierrosten ohjelmassa on vierailuja paikallisiin yrityksiin ja kouluihin, kuntajohdon tapaamisia ja yleisötilaisuuksia.

Perjantaina 11.5. kierros alkaa Lestijärvellä yritysvierailulla Finn Spring Oy:n tehtaalle ja jatkuu Toholammille vierailulla Aalto Haitek Oy:lle. Toholammilta matka jatkuu Kannukseen Catering Metsätähteen ja Kitinkannukseen. Perjantain ohjelma päättyy Kitinkartanossa, jossa Urpilainen on tavattavissa kaikille avoimessa yleisötilaisuudessa klo 15 alkaen.

Maanantaina 14.5. kierros alkaa Perhosta vierailulla kunnantoimistolle ja jatkuu Halsualle Kirkonkylän kouluun. Halsualta matka jatkuu Veteliin kunnanvirastoon, Joke-kotiin ja liikuntakeskukseen. Maanantain viimeinen vierailukohde on Kaustinen, jossa Urpilainen vierailee musiikkilukiossa, Pajalan päiväkodissa ja keskuskoulussa. Maanantain ohjelma päättyy Kaustisen kunnantalolla avoimessa yleisötilaisuudessa klo 16 alkaen.

Yleisötilaisuus 11.5. Kannuksessa Kitinkartanossa alkaa klo 15 ja päättyy klo 16. Yleisötilaisuus 14.5. Kaustisella kunnantalolla alkaa klo 16 ja päättyy klo 17.